Lebih 10 cara untuk travel dengan harga yang super murah

00:14 by


Siapalah kita untuk judge the book by its cover tanpa kita selidik siapa sebenarnya dia, dari mana dia datang, dari mana dia dapat sumber, dari mana datangnya hasil yang hanya kita tahu kondem, tabur fitnah tanpa bukti kukuh.


Hari ini saya akan kongsi dari sekitar lingkungan google dot com untuk saya kongsikan dengan semua tentang cara untuk kita travel dengan kadar yang murah atau kadar yang diluar apa yang kita rancang dengan kata lain terlajakk murahhh.

1. Brobali
Dari brobali ada kongsikan tip lengkap travelling murah ala backpacker yang kalau kita lihat apa yang di kongsikan sangat bermanfaat untuk semua berkaitan jadual perjalanan, berkaitan dengan tempat, berkaitan barang dan macam - macam lagi yang boleh kita pandu, kalau nak lebih lanjut korang terus ke blog dia.

2. Traveloka
Kita terjah pulak blog traveloka antara blog yang sangat digemari para traveller atau backpacker kerana banyak info yang boleh didapati disitu. Apa yang boleh kita tengok mereka kongsikan Panduan wisata Singapore ala backpacker selama 3 hari. Di situ mereka kongsikan berkaitan passport, berkaitan tiket dan hotel murah. nak tahu lebih lanjut terjah blog dieorang.

Sebenarnya banyak lagi tip yang korang boleh dapat dalam blog dieorang, cuma korang kena pandai cari tips dari segi kos, perjalanan, tarikh, penerbangan, tiket murah, hotel murah dan macam - macam lagi.

" ada duit semua boleh "