Perancangan Nokia yang ramai tak tahu

21:19 by
nokia 2017

Sebenarnya ramai yang masih tertanya - tanya apa sebenarnya yang nokia cuba lakukan dalam dunia yang serba canggih yang permintaan telefon pintar agak merocket sehingga setiap hari ada sahaja permintaan telefon pintar ini.

Apa yang menghairankan saya, fungsi yang diberikan setiap telefon pintar adalah sama yang membezakan setiap telefon pintar ini adalah harga, Setuju ?


Jika anda semua setuju mengapa masih lagi ingin naiktaraf telefon pinta anda semua

  • Adakah ingin nampak yang anda mengikuti perkembangan terkini
  • Adakah anda seorang yang memang jenis suka tukar telefon
  • Adakah anda memang ingin nampak bergaya
  • atau anda boros sebenarnya ?
Semua persoalan diatas akan dibuat kaji selidik bagi pengguna telefon pintar dengan perbagai persoalan yang akan dilontarkan.

Berbalik semula kepada tajuk kita Perancangan Nokia yang ramai tak tahu disebabkan segala perancangan yang nokia buat kebanyakkannya tidak menjadi. Antara yang nokia cuba lakukan dengan mengeluarkan 3310 yang dikeluarkan pada Februari 2017.

Apa yang dilakukan oleh nokia sebenarnya adalah comeback yang tidak menjadi. Sedikit maklumat berkenaan nokia 3310 yang dikeluarkan pada februari 2017.

nokia 3310

Kesimpulannya, Nokia perlu mengikuti perkembangan semasa dengan melihat apa yang sedang dilakukan oleh syarikat gergasi lain. Jika kita berpandukan buku bisnes, era nokia kini berada ditahap ke-4 , anda boleh selak sendiri buku dan buat keputusan sendiri.